Kampania Long4Lashes

Kampania Long4Lashes

IT’S A LOOOOONG STORY. ICONIC. - Pod takim hasłem ruszyła kampania bestsellerowego serum przyspieszającego wzrost rzęs Long4Lashes (Oceanic). To pierwsze wyprodukowane w Polsce serum przyspieszające wzrost rzęs zyskało już status ikonicznego.

A jego historia (podobnie jak rzęsy) ciągnie się w nieskończoność. „Long” to słowo-klucz tej kampanii. A historia ma oczywiście dwa dna – z jednej strony odnosi się do wydłużania rzęs, z drugiej – nawiązuje do długiej obecności produktu na rynku.

Long4Lashes to kultowe serum przyspieszające wzrost rzęs. Kultowe, bo od ponad dekady jest liderem na polskim rynku i jest nim nie bez powodu – to serum jest niezwykle skuteczne, widocznie wydłuża i zagęszcza rzęsy, już po 3 tygodniach stosowania. Wzmacnia je i poprawia ich kondycję.

Jego receptura zawiera kompleks substancji aktywnych, uważanych obecnie za jeden z najefektywniejszych związków wzmacniających rzęsy, dzięki działaniu na wszystkich fazach życia włosków. Wzbogacenie preparatu o kwas hialuronowy korzystnie wpływa na poziom nawilżenia rzęs i wygładza ich powierzchnię, a prowitamina B5, wnikając we włókno włosków, poprawia ich strukturę – stają się mocniejsze, bardziej elastyczne i lśniące.

Kampania serum Long4Lashes obejmuje:

  • Tradycyjne OOH, reklamy zewnętrzne 
  • Digital Indoor w galeriach handlowych
  • Digital OOH 
  • Prasę
  • Kampanię digital z wykorzystaniem video CGI, gdzie obok serum występuje kultowy budynek Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie 
Marka Long4Lashes podbiła nie tylko rodzimy rynek. Zadomowiła się również z sukcesem na wielu rynkach światowych.
# Newsy producenci
 reklama